Tuesday, December 18, 2007

kehidupan saya yang sengsara...

mengapa??mengapa harus saya lalui ini semua???....saya dibesarkan hanya dengan sedikit kasih sayang bapa...pada mulanya saya memang bahagia dengan hidup saya...tapi setelah sekian lama hidp saya mula sengsara...dengan kehadiran orang baru dalam keluarga saya, semua tidak lagi memberi tempuan mereka kepada saya....selepas itu tiba seorang jejaka kejam dalam hidup saya......cita-cita saya yang tidak akan tercapai kerana saya harus mengejarkan cita-cita ibu bapa saya...kenapa saya harus melalui derita ini??kenapa harus saya...??...saya perluka kasih sayang orang....tiada siapa yang sanggup memberinya kepada saya...setiap saat hanya pergaduhan dalam keluarga saya...antara adik-adik saya ataupun nenek dan adik saya....hidup saya sekarang tidak sempurna....angan-ngan hanyalah angan-angan...tidak semua angan-angan akan menjadi kenyataan....kadang-kala saya bermimpi yang saya mencapi semua cita-cita saya dan kembali bahagia...tersedar dari mimpi itu....hidup akan kembali ke alam kenyataan....kisah cinta, kisah sekolah, kisah keluarga dan kisah cita-cita semua membuat saya sengsara....mengapa harus saya yang merasakannya??......cinta amat perit untuk dijalani....ilmu di sekolah tidak akan saya pelajari.....keluarga tidak akna kembali seperti dulu...cita-cita hanyalah impian....


salam,
Puteri Kayangan

2 comments:

'lil'_ieeryah said...

Heyyo . Jgn kate bahawa kehidupan
awak ni sengsara . Awak patut rasa
bersyukur bahawa segala yang awak nak , awak dapat .

coKMATz @ K.a said...

setuju dengan diatas..
tp kadang2 hidup ni memang tidak adil