Tuesday, December 4, 2007

Mr 'S' dan mangsa durian...

Pasti semua tertanya adakah saya pernah jatuh cinta atau tidak...ye...saya sememangnya telah jatuh cinta...kita mula dengan Mr 'S'...dia seorang yang peramah,sopan,romantic,aggresive,pandai buat lawak dan banyak lagi..sudah 2 tahun kami kenal...tidak pernah dia bekelakuan curang kepada saya...cuma satu tabiatnya yang susah nk hilangkan..iatu tabiat cemburu...dia akan cemburu jika saya berbual dengan lelaki lain...termasuk sedara sendiri...kadang-kadang rasa rimas pun ada lah..tapi nk apakan...dh jatuh hati...mangsa durian pula seorang yang kuat naik angin...selalu kalau terserempak dengannya pasti ada yang akan roboh...hehehee....biasalah...apa yang orang selalu kata jika seorang lelaki dan perempuan sering bergaduh,bila dah besar mereka akan kahwin...aku tk percaya dengan kata itu....walau apa orang katakan, kami tetap teruskan peperangan kami.....dia mempunyai seorang kembar..dan kembarnya selalu mengejek kami...tiba-tiba rasa malu terasa...adakah rasa cinta mula berputik...??...tidak mungkin ada rasa cinta antara kita berdua...kerana kita masin-masing sudah berpunya...tetapi mampukah saya mengawal rasa cinta itu???....

salam,
Puteri Kayangan

2 comments:

'lil'_ieeryah said...

Hi , Puteri Kayangan . U do noe
me . I hope u dpt selesaikan
masalah u . Bb . Comment my blog tau . ♥ myCUZZIE ; Hazzyrah .

Puteri Kayangan said...

hey lil_ieeryah..thx for veiwing my blog...hope we could meet some day..

salam,

Puteri Kayangan