Monday, December 10, 2007

Mr 'S'...

kata orang cinta itu buta...mungkin kata mereka itu benar..banyak perkara terjadi dlm hidup saya apabila saya mula bersama dengan Mr 'S'...kami bermula sebagai musuh...kami bertemu di sebuah bangunan untuk latihan silat..saya tidak mengenalinya dan dia pun tidak mengenali saya pada mulanya...dia telah jatuh cinta pandang pertama pada saya...tapi yang jatuh cinta pandang pertama itu bukan saya tetapi adik saya...saya tahu adik saya menyintainya..tapi Mr 'S' ini cuba mendekati dirinya bersama saya dalam ape2 cara pun...kami asyik2 kacau antara satu sama lain...setelah adik saya ambil keputusan untuk berhenti silat, saya mula menyintai dia...beberapa bulan kemudian saya mendapat tahu yang dia menyintai saya...dia pun meminta saya untuk menjadi temanita dia...saya setuju dan kami merahsiahkan perkara ini dari adik saya..saudara saya pun turut membantu kami...tapi rahsia itu terbongkar dan terjadilah sebuah pergaduhan antara saya dan adik saya...dia menuduh saya kerana saya mencuri kekasihnya...rasa sedih pun ader...tapi saya cube menjelaskannya...dia tidak peduli dengan kata2 itu...dia berusaha untuk memisahkan saya dengan Mr 'S'...tapi lama kelamaan, dia cuba untuk memahami..tetapi hatinya terlalu berat untuk menerima Mr 'S' menjadi teman lelaki saya..dalam senyap2 dia cuba memisahkan kita..pada mulanya saya rasa hairan dengan sikapnya tapi lama-kelamaan saya rasa yakin yang dia telah berubah...dia berjaya buat pertama kali...selepas itu saya kembali kepada Mr 'S'...dia rasa kesal kerana rancangannya tidak menjadi...dengan itu dia membuat keputusan untuk menyerah...tapi selepas beberapa bulan, kejadian yang amat meninggalkan kesan terjadi...saya dapat tahu sebernanya Mr 'S' menyintai sepupu saya...saya rasa kecil hati dan terus menyuruh sepupu saya untuk ambil ganti tempat saya...saya menangis satu hari suntuk di tempat kejadian...tiba-tiba, satu kejadian yang aneh berlaku terjadi selepas kejadian yang pahit itu...Mr 'S' rasa kesal dan dia merasa buta kerana tidak mempercayai cintaku...dia meminta saya untuk kembali kepadanya..saya menerimanya kembali kerana hati saya masih untuk dia..lagipun perpisahan kami hanya buat satu jam...kelakarkn??...tapi dia telah berjanji untuk bersama saya buat selama-lamanya...dia uga bejanji tidak akan ulangi kejadian itu lagi...sehingga sekarang..kami setia bersama...kami tidak akan curang antara satu sama lain...kami saling menyintai..dan kami mungkin hidup semati bersama...

salam,
Puteri Kayangan

No comments: