Wednesday, December 5, 2007

Mangsa Durian

telah beberapa lama saya tak jumpa dengan mangsa durian ni...rasa rindu pun ada...tapi mengapa??..anda pasti pernah dengar tentang cinta pandang pertama...mangsa durian ini adalah orang yang saya jatuh cinta pada pandang pertama..saya mengenal dia sebelum Mr 'S' ..waktu pertama kami bertemu, aku sudah merasakan diriku bagai di Kayangan...tapi pada waktu yang sama juga Mr 'S' hadir dalam hidupku...mangsa durian orang yang sangat baik bagiku...tapi kami ayik-asyik suka bergaduh...tiada sesaat pun kita dapat berbual mesra bersama...tapi apabila kami bergaduh, pasti yang akan mengatakan kami ini sedang berhubungan..tapi apakan daya kata-kata mereka hanya illusi...ada juga yang kata kami saling menyintai...saya malu untuk mengatakannya...sebagai seorang gadis perawan, pasti semua gadis rasa malu untuk mengatakan cinta mereka kat sesorang....tapi bagaimana aku nak mangatakannya??...

salam,
Puteri Kayangan

No comments: