Saturday, December 15, 2007

Impianku...

saya sebagai manusia biasa pasti mempunyai impian..saya meminati sebuah kumpulan yang hitz di asia...sejak saya dilahirkan hidup saya susah...saya tidak boeh membeli baju2 yang mahal ataupun CD...bila saya berusia 6 tahun, saya terlihat sekeping gambar kumpulan itu...dari situ saya mula meminati mereka...saya minta kebenaran kakak saudara saya yang memliki gambar itu untuk mendengar lagu mereka..setelah mendengar, saya ingin membeli album mereka...tetapi nasib saya kurang baik...apabila umur saya 9 tahun, bapa saya berhenti kerja kerana dia mahu menukar syarikat...allhadullilah dia mendapat kerja yang selalu dia impikan dan nasib saya sekeluarga tukar..kami berpindah ke rumah yang agak besar sikit...saya amat bersyukur kerana hidup saya akan berubah...suatu hari saya ke pusat membeli belah yang terdekat dengan rumah saya...tiba2 saya ternampak album kumpulan kegemaran saya...saya meminta izin dari ibu saya untuk membelinya...dia melihat ke muka saya dan menggagguk kepalanya kerana setuju...saya rasa sangat gembira...tapi sekarang saya hanya dapt memiliki dua dari enam album mereka..tapi saya amat bersyukur...selain dari meminati mereka saya juga minat menyanyi...saya selalu menyanyi bersama keluarga di rumah...kadang2 saya akan menyanyi di majlis hari jadi atau di majlis perkahwinan....itu sebagai hobi...cita2 untuk menjadi bintang terpendam...tapi adakah saya akan mencapai cita2 itu??..apa pendapat kamu??.>>


salam,
Puteri Kayangan

No comments: