Wednesday, January 16, 2008

Antara 3...

sudah lama aku melupakannya..hilang rasa cinta terhadapnya terus pudar...Mangsa Durian tiada lagi di hatiku..cuma kenangan bersamanya..setelah ku memasuki ke dunia remaja, aku banyak belajar tentang cinta...aku sekarang sedang bingung kerna ada 3 orang jejaka hendak bersama denganku..satu Mr'S' , satu abng 'H' dan lagi satu cowok sinting..aku bingung mana yng harus aku pilih...Mr 'S' aku memang mencintainya..tapi adakah dia merasakan yang sama terhadapku??...abng 'H' adalah seorang jejaka yang amat sopan santun...dia amat memahami aku...cowok sinting adalah orang yang paling aku benci...dia tiba-tiba muncul kembali ke hidupku...aku betul-betul dalam kesulitan...ketiga-tiga ini pernah menjadi kekasih hatiku...mula-mula cowok sinting...kumudian Mr'S'...sekarang abang 'H'...ya Allah tolong aku!!!..aku harus pendamkan perasaanku..aku tidak boleh tergesa-gesa...aku harus pilih dgn teliti...bukan sebab aku tidak mahu sakitkan hati mereka..tetapi aku harus pilih mingikut kata hatiku...

salam,
Puteri Kayangan

No comments: